خرید ، فروش نمایندگی حجمی با کیفیت بالا

فروش نمایندگی حجمی ویندوزی و لینوکسی با بهترین قیمت

خرید ، فروش نمایندگی حجمی با کیفیت بالا

Windows volume agent

Shared

نمایندگی حجمی ویندوز

سرویس نمایندگی پاسخگو نیاز شرکت‌های برنامه‌نویسی و طراحی سایت می‌باشد. طراحان وب‌سایت در سرویس‌های نمایندگی هاست قادر به کنترل و شخصی‌سازی منابع هاست‌های زیرمجموعه باتوجه به نیاز مشتریان خود خواهند بود. سرویس نمایندگی هاست ویندوز خارج مرواهاست با تکیه بر تجهیزات قدرتمند و دانش واحد فنی، آماده پاسخگویی به نیازهای نرم‌افزارهای تولید شده با زبان‌های برنامه‌نویسی شرکت مایکروسافت می‌باشد.

شروع قیمت ماهانه از: 255,000 تومان

خرید ، فروش نمایندگی حجمی با کیفیت بالا

Linux volume agent

Shared

نمایندگی حجمی لینوکس

سرویس نمایندگی پاسخگو نیاز شرکت‌های برنامه‌نویسی و طراحی سایت می‌باشد. طراحان وب‌سایت در سرویس‌های نمایندگی هاست قادر به کنترل و شخصی‌سازی منابع هاست‌های زیرمجموعه باتوجه به نیاز مشتریان خود خواهند بود.سرویس نمایندگی هاست لینوکس خارج مرواهاست با تکیه بر تجهیزات قدرتمند و دانش واحد فنی، آماده پاسخگویی به نیازهای نرم‌افزارهای متن باز (Open Source) می‌باشد .

شروع قیمت ماهانه از: 255,000 تومان

تجربه ای متفاوت در استفاده از سرویس های میزبانی وب

برخی از ویژگی های سرویس های مروا هاست
جداکننده نارنجی
پشتیبانی 24/7

تیم پشتیبان متخصص و مجرب مروا هاست، همواره در تمامی ایام سال به صورت 24 ساعته آماده پشتیبانی و پاسخگویی به شما می باشد.

راه اندازی سریع

متخصصین مجرب مروا هاست آماده این هستند که در هر ساعت از شبانه روز ، سرویس مورد نظر شما را راه اندازی یا سفارشی سازی نمایند.

مانیتورینگ سرویس

تیم پشتیبانی مروا هاست، 24 ساعته سرویس شما را رصد میکند تا در صورت بروز هرگونه اختلالی آن را سریعا به حالت طبیعی بازگرداند.

تکنولوژی Raid10

مروا هاست برای ایجاد یک تجربه متفاوت در استفاده از سرویس های میزبانی وب در تمامی سرویس های خود از تکنولوژی Raid10 استفاده میکند.

در دنیای پویای کسب و کار امروزی، هر کسب‌وکاری برای موفقیت و رشد خود نیازمند استفاده از فرصت‌های مناسب و بهینه‌سازی منابع مختلف است. یکی از گزینه‌های مورد توجه در حوزه فناوری اطلاعات و وب‌سرویس‌ها، خرید نمایندگی هاست است. نمایندگی هاست به کسب و کارها امکان می‌دهد تا با تفاوت قیمتی که در میانه قیمت خرید و فروش نهایی وجود دارد، سود خود را افزایش دهند.

خرید نمایندگی هاست برای چه کسانی مناسب است؟

سرویس نمایندگی هاست برای چندین گروه از افراد مناسب است. هر کسی که علاقه و توانایی در ارائه خدمات میزبانی و پشتیبانی دارد می‌تواند از سرویس هاست نمایندگی به عنوان یک منبع درآمد استفاده کند. اما برای موفقیت در این حوزه، داشتن دانش فنی، تعهد به پشتیبانی مشتریان و مدیریت عملکردهای امنیتی ضروری است.

کاربران عادی با دانش متوسط

برخی افراد به عنوان علاقمندان به دنیای کامپیوتر و خدمات آنلاین، به سادگی می‌توانند با یادگیری مفاهیم اساسی، به یک متخصص خدمات پشتیبانی سرور تبدیل شوند. این گروه افراد به دلیل علاقه شدید به این حوزه، می‌توانند در مدت زمان کوتاهی دانش لازم را کسب کرده و به عنوان یک پشتیبان سرویس‌های میزبانی وب به مشتریان خدمت رسانی کنند و از دانش خود برای کسب درآمد استفاده کنند. ما به این گروه از افراد پیشنهاد می‌دهیم که فرصت خود را با خرید سرویس نمایندگی هاست امتحان کنند و خدمات میزبانی را به وب‌سایت‌های مختلف ارائه دهند.

آزادکاران یا Freelancer

فریلنسرها می‌توانند به عنوان مشتریان ثابت سرویس نمایندگی ‌هاست در نظر گرفته شوند. خرید سرویس نمایندگی هاست باعث می‌شود که فریلنسرها بتوانند به آسانی به مشتریان خود سرویس ارائه دهند. به عنوان یک فریلنسر فعال در زمینه طراحی وب و سئو ، می‌توانید بدون نگرانی از جزئیات فنی مانند پیکربندی سرور و توافق با دیتاسنترها و… خدمات هاستینگ خود را داشته باشید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد که علاوه بر کسب درآمد بیشتر، پشتیبانی بهتری برای مشتریان خودارائه دهید.

آژانس‌های طراحی سایت

آژانس‌های ارائه خدمات طراحی وب، بزرگ‌ترین سهم از بازار نمایندگی هاست کشور را در اختیار دارند. خرید نمایندگی هاست باعث می‌شود که یک آژانس بتواند به حجم بزرگ‌تری از نیازهای مشتریان خود پاسخ دهد و علاوه بر این، میانگین سود خود را نیز افزایش دهد. در آژانس‌های طراحی وب که دارای نیروی کافی هستند، توانایی ارائه پشتیبانی بهتر به مشتریان به عنوان یکی از مزایای مهم آنها محسوب می‌شود.

مزایای نمایندگی هاست

نمایندگی هاست باعث می‌شود که شما به‌عنوان یک واسطه میان مشتریان و شرکت هاستینگ عمل کنید و به مشتریان خدمات میزبانی وب را ارائه دهید، در حالی که بسیاری از مسائل فنی و مدیریتی به عهده شرکت هاستینگ می‌ماند. برخی از مزایای خرید سرویس نمایندگی هاست عبارتند از:

  • یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از نمایندگی هاست مانند سایر خدمات شرکت هاستینگ از قبیل خرید سرور مجازی و … ، دسترسی به تیم پشتیبانی متخصص شرکت هاستینگ است. این تیم مسئول مشکلات فنی و پاسخ به سوالات کاربران شما می‌شود، بدون اینکه شما خودتان نیاز به پشتیبانی فنی داشته باشید.
  • با خرید و فروش سرویس‌های نمایندگی هاست، شما می‌توانید از تخفیف‌های ویژه‌ای که توسط شرکت هاستینگ ارائه می‌شود استفاده کنید. این تخفیف‌ها می‌توانند برای شما به صرفه‌ترین قیمت‌ها را فراهم کنند.
  • امکان بکاپ‌گیری منظم از داده‌ها و وب‌سایت‌های میزبانی شده، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با استفاده از قابلیت بکاپ‌گیری خودکار نمایندگی هاست ، اطلاعات شما در مقابل از دست رفتن محافظت می‌شود.
  • امکان نصب اسکریپت‌های مختلف بصورت آسان و سریع، به شما اجازه می‌دهد که وب‌سایت‌های مختلف را با ابزارهای مدیریت محتوا نظیر وردپرس سریعاً راه‌اندازی کنید.
  • با نمایندگی هاست، می‌توانید به راحتی دامنه‌های وب‌سایت‌های مختلف را مدیریت کنید و نیازی به ارتباط مستقیم با کاربران ندارید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا به صورت موثرتری وب‌سایت‌های مختلف را اداره کنید.

اهمیت خرید نمایندگی هاست ایران

خرید نمایندگی هاست ایران دارای مزایای فراوانی است که به عنوان یک استراتژی میزبانی می‌تواند به بهبود کسب و کارهای آنلاین کمک کند. از جمله از دلایل نمایندگی هاست ایران عبارتند از:

سرعت لود بالا

یکی از مهمترین عوامل در تجربه کاربری و سئو وب‌سایت‌ها، سرعت لود آنهاست. با استفاده از هاست ایران و میزبانی سرور در دیتاسنترهای محلی می‌توان سایت را به کاربران ایرانی با سرعت بالا ارائه داد. این امر به بهبود تجربه کاربری و افزایش سرعت لود وب‌سایت‌ها منجر می‌شود که برای موتورهای جستجو و SEO نیز بسیار مهم است.

کاهش تأخیر

با نزدیک بودن مکان میزبانی سرور به کاربران، تأخیر در ارتباط با سرور کاهش می‌یابد. این امر موجب می‌شود که زمان بارگذاری صفحات سریع‌تر باشد و تجربه کاربری بهبود یابد. همچنین، در سرویس‌هایی که نیاز به ارتباط زنده با سرور دارند (مثل وب‌اپلیکیشن‌ها) این تأخیر می‌تواند بسیار مهم باشد.

امنیت بالا

هاست ایران به عنوان یک پیشنهاد نمایندگی هاست نیز می‌تواند امنیت بالایی را فراهم کند. این امر می‌تواند موجب جلب اعتماد مشتریان و حفاظت از داده‌های آنها شود.

مزایای خرید نمایندگی هاست از مرواهاست

سرویس نمایندگی هاست ویندوز و لینوکس که توسط مرواهاست ارائه می‌شود، به نیازهای متناسب با نرم‌افزارهای تولید شده با زبان‌های برنامه‌نویسی شرکت مایکروسافت و نرم‌افزارهای متن باز پاسخ می‌دهد. در زیر به برخی از ویژگی‌های اصلی سرویس‌های مرواهاست اشاره می‌کنیم:

  • پشتیبانی 24/7: مرواهاست دارای تیم پشتیبانی مجرب و متخصص است که به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام سال آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات شما هستند. این امکان به شما اطمینان می‌دهد که در هر زمان که نیاز به پشتیبانی دارید، به شما کمک خواهند کرد.
  • راه‌اندازی سریع: تیم متخصص مرواهاست به ایجاد سرویس‌های شما در کمترین زمان ممکن می‌پردازد.
  • مانیتورینگ سرویس: در خرید نمایندگی هاست تیم پشتیبانی مرواهاست به صورت مداوم سرویس‌های شما را مانیتور می‌کند تا در صورت بروز هرگونه اختلال یا مشکل، به سرعت تدابیر لازم را انجام دهند و سرویس را به حالت عادی بازگردانند.
  • تکنولوژی RAID10: استفاده از تکنولوژی RAID10 در سرویس‌های مروا هاست امنیت داده‌های شما را تضمین می‌کند.
نمایش بیشتر

سوالات متداول

اگر پاسخ سوال خودتون را پیدا نکردید نگران نباشید. میتونید با ما تماس بگیرید و سوالات خودتون را با ما در ارتباط بگذارید.
جداکننده نارنجی

نمایندگی هاست به شما اجازه می‌دهد تا به صورت کلی و با قیمت مناسب منابع هاست را خریداری کرده و به مشتریان خود ارائه دهید که این تفاوت قیمتی سود شما خواهد بود.

بله ، شما با خرید هاست نمایندگی حجمی می توانیداز نیم سرورهای اختصاصی خودتان استفاده کنید.
بله ، شما هر زمان که بخواهید می توانید پلن ریسلریتان را ارتقا دهید.

بله، بسیاری از نمایندگی‌های هاست‌ به شما امکان مدیریت دامنه‌های مشتریان را از طریق کنترل پنل ارائه می‌دهند.

نظرات مشتریان مروا هاست

با سرویس های میزبانی مروا هاست با خیال راحت به توسعه کسب و کارتان بپردازید
جداکننده نارنجی
ممنون از هاست پرسرعت سرور ایران و سرور مجازی ایرانی بخاطر سرعت بالا و با کیفیت سرور ایران ترافیک 1 به 1 که تا الان 6 ماهی میشه که استفاده میکنم
avatar

نیما محمدی

ممنون لز مرواهاست بخاطر سرور مجازی ویندوز ایران و سرور مجازی پر سرعتش که سرور مجازی هارد بالا در اختیار ما قرار میده
avatar

کیان

من نزدیک به 3 ماه هستش که هاست وردپرس خریدم و واقعا هاست وردپرس پر سرعت و هاست وردپرس اقتصادی رو اکه می‌خواید تجربه کنید پیشنهاد میکنم هاست پر سرعت وردپرس مرواهاست رو تهیه کنید
تصویر کاربر زن

سمین

خرید هاست مخصوص وردپرس و ووکامرس رو از مرواهاست انجام بدید، واقعا پشیمون نمیشید، من خرید هاست وردپرس پرسرعت و بدون مشکل رو الان چند وقته که از این سایت تهیه میکنم
avatar

ابراهیم

فروش هاست وردپرس و هاست اختصاصی وردپرس یه چیزیه که باید از جای مطمئن خریداری بشه، به نظرم خرید هاست برای وردپرس و هاست مخصوص ووکامرس مرواهاست یک گزینه بسیار مناسب هستش برای همگی
تصویر کاربر زن

نوشین

خرید هاست سی پنل و خرید هاست لینوکس سی پنل ایران رو از همین سایت تهیه کنید، پشیمون نمی‌شید، خرید هاست cpanel رو من از همین سایت انجام دادم و هاست پرسرعت ایران هستش واقعا
avatar

نیما

مروا هاست
ارائه دهنده سرویس های میزبانی وب
لوگو بانک کشاورزی
بـــــانک کشــــــاورزی

شماره حساب:

954399418

کپی

شماره کارت:

6037-7070-0036-5571

کپی

شماره شبا:

IR−810160000000000954399418

کپی

صاحب حساب:

شرکت مهندسین فراپویان رایانه

لوگو بانک پارسیان
بـــــانک پـــــــارسیان

شماره حساب:

81100000528009

کپی

شماره کارت:

6221-0612-2244-0747

کپی

شماره شبا:

IR−460540105481100000528009

کپی

صاحب حساب:

شرکت مهندسین فراپویان رایانه