خرید سرور مجازی فرانسه با دیتا سنتر ovh

بالاترین سرعت و بهترین قیمت vps فرانسه

سرور مجازی فرانسه با قابلیت سرعت بالا و امکان ارائه سرویس بسیار پایدار برای کاربرانی که نیاز به یک سرور قدرتمند را دارد ارائه می دهد دارندگان سرورهای مجازی فرانسه قادر به راه‌اندازی سامانه‌های اختصاصی و اعمال تنظیمات موردنیاز خود خواهند بود. سرور های مجازی فرانسه پر سرعت با بهره گیری از آخرین تکنولوژیهای روز دنیا می باشد.

پلن FR-1

390

هزار تومان

25

نامحدود (یک به ده)

1 هسته ای

1 عدد

2

25

نامحدود (یک به ده)

1 هسته ای

1 عدد

2

پلن FR-2

480

هزار تومان

40

نامحدود (یک به ده)

2 هسته ای

1 عدد

4

40

نامحدود (یک به ده)

2 هسته ای

1 عدد

4

پلن FR-3

600

هزار تومان

50

نامحدود (یک به ده)

3 هسته ای

1 عدد

6

50

نامحدود (یک به ده)

3 هسته ای

1 عدد

6

پلن FR-4

800

هزار تومان

60

نامحدود (یک به ده)

4 هسته ای

1 عدد

8

60

نامحدود (یک به ده)

4 هسته ای

1 عدد

8

پلن FR-5

1.25

میلیون تومان

100

نامحدود (یک به ده)

6 هسته ای

1 عدد

10

100

نامحدود (یک به ده)

6 هسته ای

1 عدد

10

در حال بارگزاری موارد بیشتر

سرویس های قابل ارائه

امنیت کامل اطلاعات

تجربه ای متفاوت در استفاده از سرویس های میزبانی وب

برخی از ویژگی های سرویس های مروا هاست
جداکننده نارنجی
پشتیبانی 24/7

تیم پشتیبان متخصص و مجرب مروا هاست، همواره در تمامی ایام سال به صورت 24 ساعته آماده پشتیبانی و پاسخگویی به شما می باشد.

راه اندازی سریع

متخصصین مجرب مروا هاست آماده این هستند که در هر ساعت از شبانه روز ، سرویس مورد نظر شما را راه اندازی یا سفارشی سازی نمایند.

مانیتورینگ سرویس

تیم پشتیبانی مروا هاست، 24 ساعته سرویس شما را رصد میکند تا در صورت بروز هرگونه اختلالی آن را سریعا به حالت طبیعی بازگرداند.

تکنولوژی Raid10

مروا هاست برای ایجاد یک تجربه متفاوت در استفاده از سرویس های میزبانی وب در تمامی سرویس های خود از تکنولوژی Raid10 استفاده میکند.

خرید سرور مجازی فرانسه

سرور مجازی فرانسه با بهترین کیفیت پهنای باند و پورت  و همچنین استفاده از  هارد NVMe اینتل با باکیفیت بسیار بالا همچنین پردازنده های Intel Xeon مختص  سرورهایی با پردازش بالا در مجهز ترین دیتاسنترهای اروپایی که در فرانسه واقع شده دلایل بسیار مناسبی جهت خرید سرور مجازی فرانسه می باشد

با هر سطح نیاز به سرور مجازی میتوانیذ به راحتی از سرورو مجازی فرانسه استفاده نمایید چون سرور vps فرانسه از دیتاسنتر OVH بهترین خدمات سروری در فضای ابری  و مطمئن برای تمامی فعالیت ها و نیاز های یک وب مستر را تامین مینماید

نحوه کارکرد سرور مجازی به این گونه است که این سرور، با مجازی سازی کردن، سرور اختصاصی را به چند سرور مجازی کوچکتر با قدرت کمتر تقسیم بندی کرده و کاربر میتواند بسته به نیاز خود برای هر سرور مجازی سیستم عامل مدنظر خود را مانند ویندوز و لینوکس یا غیره استفاده کند.  با خرید سرور ابری فرانسه، یک سیستم همیشه روشن و دردسترس در نقاطی متفاوت در دنیا است که شما می توانید به راحتی به آن متصل شوید. سرورهای مجازی هرکدام دارای سیستم عامل، فضای ذخیره سازی، منابع سیستم و پهنای باند است. 

همچنین از آنجا که سرورهای مجازی اغلب با میزان رم متفاوتی ارائه میشود،  در خرید vps فرانسه شما میتوانید بسته به نیاز خود اقدام به خرید رم مورد نظر خود از حداقل 2 گیگابایت تا حداکثر 10 گیگابایت با قیمت سرور مجازی فرانسه مورد نظر خود تهیه کنید. تحویل این سرورها بسیار سریع و بدون دردسر است و مدت کمی پس از اقدام خود، به آن دسترسی خواهید داشت.

برای خرید سرور اختصاصی فرانسه می‌توانید از سایت مرواهاست اقدام به تهیه آن نمایید.

 

خرید سرور vps فرانسه چه مزایایی دارد؟

دیتاسنتر OVH دارای  سیستم امنیتی پیشرفته یا Anti DDos است. سرورهای فرانسه به دلیل قرار گرفتن این کشور در قاره اروپا و نزدیکی آن به ایران ping time و Latency کم و سرعت بسیار بالایی دارد خدمات این سرور مجازی را برای گیمیر ها وکسانی که نیاز به سرعت بالا دارند را بهترین گزینه برای دلایل خرید سرور مجازی فرانسه میکنند . با خرید سرور مجازی فرانسه از مروا هاست  یک سرور با IP ثابت و لوکیشن 100% واقعی از موقعیت فرانسه خواهید داشت.

ویژگی های سرور مجازی فرانسه در مروا هاست

پهنای باند بالا: این سرور به دلیل  موقعیت جغرافیایی خود از زیرساختی قوی برخوردار است. شبکه اینترنتی وسیع در اروپا پهنای باند گسترده ای در اختیار شما قرار خواهد داد که برای سایت هایی پرترافیک با قابلیت دانلود، میتواند حائز اهمیت باشد.
سخت افزاری باکیفیت در کانفیگ: اغلب این سرورها دارای کیفیت بالاتری از جهت سخت افزار هستند. دلیل این مسئله این است که در اروپا سخت افزارها قیمت مناسب تری دارند و همین مسئله باعث شده تا سرورهای ابری فرانسه سریعتر اقدام به بروزرسانی سخت افزارهای خود کنند.
نصب برای هر پلتفرمی: همانطور که در قبل تر نیز گفته شد، این سرور برای هر پلتفرمی مورد استفاده بوده و شما میتوانید برای  تمامی نسخه‌های ویندوز و توزیع‌های لینوکس از آن استفاده کنید.

خرید سرور مجازی فرانسه چه مزیت هایی برای بیزینس شما خواهد داشت؟

شما با خرید سرور مجازی فرانسه به راحتی متوانید با پرداخت هزینه پایین تر از خرید سرور اختصاصی، عملکرد و سرعت بالا را برای شما فراهم می‌نماید به یاد داشته باشید سرور مجازی فرانسه با استفاده  از هاردهای SSD NVME  آسودگی خاطر از کیفیت و سرعت بالا را برای شما تضمین خواهد کرد.

سرعت بالای سرور مجازی فرانسه مروا هاست  با ریموت دسکتاپ را برای استفاده در زمان فریلتسری و یا استفاده از پی پال  و هر کاربرد دیگری که با ویندوز سرور میباشد همانند زمانی که با سیستم شخصی کار می کنید آسان ساخته.

به دلیل پورت قدرتمند به همراه ترافیک نامحدود میتوانید به راحتی هر فایلی با هر حجمی را به راحتی دانلود و یا آپلود نمایید همچنین این سرویس مناسب هر فرد یا مجموعه‌ای است که نیاز به سایتی دارد که IP آن ثابت باشد و بخواهد  از فرانسه دیده شود. به عنوان مثال برای فعالان حوزه رمز ارزها یا فریلنسرهایی که می‌خواهند IP ثابت داشته باشند می‌توانند از سرور مجازی فرانسه استفاده کنند.

نمایش بیشتر

سوالات متداول

اگر پاسخ سوال خودتون را پیدا نکردید نگران نباشید. میتونید با ما تماس بگیرید و سوالات خودتون را با ما در ارتباط بگذارید.
جداکننده نارنجی
بله، بعد از خرید در صورت نیاز شما می‌توانید سرور خودتان را به پلن های بالاتر ارتقا دهید.

شما می توانید هر سیستم عامل لینوکس و ویندوز مورد نظر خودتان را نصب کنید و میتوانید هر سیستم عاملی را که میخواهید از پشتیبانی درخواست کرده و به راحتی نصب کنید

 

بله شما تا زمانی که از vps فرانسه مروا هاست استفاده می‌کنید و آن را تمدید می‌کنید دارای ip ثابت هستید.

 

بله، پس از سفارش سرور مجازی فرانسه و دریافت مشخصات آن می‌توانید به سیستم عامل اندروید نیز متصل شوید.

 
 

خیر، شما می‌توانید به راحتی با نرم افزار های اتصال به سرور بدون دانش خاصی به سرور های مجازی فرانسه متصل بشوید و بدون مشکل از آن استفاده کنید. در صورت نیاز تیم پشتیبانی مروا هاست در کنار شماست تا تمامی مشکلات شما را رفع کند.

 
 
 

نظرات مشتریان مروا هاست

با سرویس های میزبانی مروا هاست با خیال راحت به توسعه کسب و کارتان بپردازید
جداکننده نارنجی
ممنون از هاست پرسرعت سرور ایران و سرور مجازی ایرانی بخاطر سرعت بالا و با کیفیت سرور ایران ترافیک 1 به 1 که تا الان 6 ماهی میشه که استفاده میکنم
avatar

نیما محمدی

ممنون لز مرواهاست بخاطر سرور مجازی ویندوز ایران و سرور مجازی پر سرعتش که سرور مجازی هارد بالا در اختیار ما قرار میده
avatar

کیان

من نزدیک به 3 ماه هستش که هاست وردپرس خریدم و واقعا هاست وردپرس پر سرعت و هاست وردپرس اقتصادی رو اکه می‌خواید تجربه کنید پیشنهاد میکنم هاست پر سرعت وردپرس مرواهاست رو تهیه کنید
تصویر کاربر زن

سمین

خرید هاست مخصوص وردپرس و ووکامرس رو از مرواهاست انجام بدید، واقعا پشیمون نمیشید، من خرید هاست وردپرس پرسرعت و بدون مشکل رو الان چند وقته که از این سایت تهیه میکنم
avatar

ابراهیم

فروش هاست وردپرس و هاست اختصاصی وردپرس یه چیزیه که باید از جای مطمئن خریداری بشه، به نظرم خرید هاست برای وردپرس و هاست مخصوص ووکامرس مرواهاست یک گزینه بسیار مناسب هستش برای همگی
تصویر کاربر زن

نوشین

خرید هاست سی پنل و خرید هاست لینوکس سی پنل ایران رو از همین سایت تهیه کنید، پشیمون نمی‌شید، خرید هاست cpanel رو من از همین سایت انجام دادم و هاست پرسرعت ایران هستش واقعا
avatar

نیما

مروا هاست
ارائه دهنده سرویس های میزبانی وب
لوگو بانک کشاورزی
بـــــانک کشــــــاورزی

شماره حساب:

954399418

کپی

شماره کارت:

6037-7070-0036-5571

کپی

شماره شبا:

IR−810160000000000954399418

کپی

صاحب حساب:

شرکت مهندسین فراپویان رایانه

لوگو بانک پارسیان
بـــــانک پـــــــارسیان

شماره حساب:

81100000528009

کپی

شماره کارت:

6221-0612-2244-0747

کپی

شماره شبا:

IR−460540105481100000528009

کپی

صاحب حساب:

شرکت مهندسین فراپویان رایانه