نمایندگی حجمی ویندوز

نمایندگی حجمی هاست ویندوز با تمامی امکانات ایده ال

سرویس نمایندگی پاسخگو نیاز شرکت‌های برنامه‌نویسی و طراحی سایت می‌باشد. طراحان وب‌سایت در سرویس‌های نمایندگی هاست قادر به کنترل و شخصی‌سازی منابع هاست‌های زیرمجموعه باتوجه به نیاز مشتریان خود خواهند بود. سرویس نمایندگی هاست ویندوز خارج مرواهاست با تکیه بر تجهیزات قدرتمند و دانش واحد فنی، آماده پاسخگویی به نیازهای نرم‌افزارهای تولید شده با زبان‌های برنامه‌نویسی شرکت مایکروسافت می‌باشد.

پلن یک

255

هزار تومان

ماهیانه

2 GB

20 GB

40 عدد

روزانه

cPannel

1

2 GB

20 GB

40 عدد

روزانه

cPannel

1

پلن دو

435

هزار تومان

ماهیانه

5 GB

50 GB

80 عدد

روزانه

cPannel

1

5 GB

50 GB

80 عدد

روزانه

cPannel

1

پلن سه

675

هزار تومان

ماهیانه

10 GB

100 GB

120 عدد

روزانه

cPannel

1

10 GB

100 GB

120 عدد

روزانه

cPannel

1

پلن چهار

925

هزار تومان

ماهیانه

20 GB

200 GB

180 عدد

روزانه

cPannel

1

20 GB

200 GB

180 عدد

روزانه

cPannel

1

پلن پنج

1.26

میلیون تومان

ماهیانه

30 GB

300 GB

250 عدد

روزانه

cPannel

1

30 GB

300 GB

250 عدد

روزانه

cPannel

1

در حال بارگزاری موارد بیشتر

سرویس های قابل ارائه

امنیت کامل اطلاعات

تجربه ای متفاوت در استفاده از سرویس های میزبانی وب

برخی از ویژگی های سرویس های مروا هاست
جداکننده نارنجی
پشتیبانی 24/7

تیم پشتیبان متخصص و مجرب مروا هاست، همواره در تمامی ایام سال به صورت 24 ساعته آماده پشتیبانی و پاسخگویی به شما می باشد.

راه اندازی سریع

متخصصین مجرب مروا هاست آماده این هستند که در هر ساعت از شبانه روز ، سرویس مورد نظر شما را راه اندازی یا سفارشی سازی نمایند.

مانیتورینگ سرویس

تیم پشتیبانی مروا هاست، 24 ساعته سرویس شما را رصد میکند تا در صورت بروز هرگونه اختلالی آن را سریعا به حالت طبیعی بازگرداند.

تکنولوژی Raid10

مروا هاست برای ایجاد یک تجربه متفاوت در استفاده از سرویس های میزبانی وب در تمامی سرویس های خود از تکنولوژی Raid10 استفاده میکند.

شرکت‌های میزبانی وب، به توسعه‌دهندگان و مدیران وب‌سایت‌ها برای میزبانی و مدیریت وب‌سایت‌ها گزینه‌های بسیاری ارائه می‌دهند. یکی از گزینه‌های جذاب برای افرادی که به دنبال میزبانی چندین وب‌سایت هستند، سرویس‌های نمایندگی هاست لینوکس یا Linux Reseller Hosting است. این سرویس‌های وب‌هاستینگ به افراد و کسب‌وکارها امکان می‌دهند تا به عنوان یک نماینده مستقل، بدون نیاز به خرید سرور اختصاصی یا سرو ر مجازی وب‌سایت‌ها را میزبانی و مدیریت کنند.

نمایندگی سرویس هاست لینوکس برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از این نمایندگی هاست برای افراد و کسب و کارهای متنوعی مناسب است. در زیر به برخی از کاربردهای محبوب سرویس‌های نمایندگی لینوکس اشاره می‌شود:

  • طراحان سایت: اگر شما یک طراح وب هستید و برای مشتریان خود وب‌سایت‌ طراحی و توسعه می‌دهید، این نوع نمایندگی می‌تواند مناسب باشد. با استفاده از این سرویس، می‌توانید به آسانی وب‌سایت‌های مختلف مشتریان خود را میزبانی کنید و از امکانات مدیریتی پیشرفته برخوردار شوید.
  • فروش سرویس هاست: شما می‌توانید با خرید یک پلن از این نمایندگی، خدمات میزبانی وب را به دیگران بفروشید. این امر باعث می‌شود تا شما تعداد زیادی اکانت هاست را ایجاد کرده و به مشتریان خود ارائه دهید. همچنین، شما در قیمت‌گذاری و منابع سرویس‌هایی که ارائه می‌دهید کنترل کامل دارید.
  • توسعه دهندگان وب: توسعه دهندگان وبی که به دنبال مدیریت چندین وب‌سایت هستند، می‌توانند از سرویس‌های نمایندگی لینوکس استفاده کنند. این سرویس‌ها به آن‌ها کمک می‌کنند تا وب‌سایت‌های مختلف را به صورت مستقل مدیریت کنند و به بهره‌وری بالاتری دست یابند.
  • شرکت‌های هاستینگ کوچک: شرکت‌های کوچک و نوپا در حوزه میزبانی وب می‌توانند برای شروع به عنوان نماینده با استفاده از این نوع نمایندگی هاست کسب و کار خود را آغاز کنند و اقدام به فروش هاست کنند. این سرویس‌ها با سرمایه اولیه محدودی قابل دسترسی هستند و به شما امکان می‌دهند کسب و کار خود را گسترش دهید.

مزایای نمایندگی هاست لینوکس

انتخاب ورود به این حوزه و بهره‌مندی از مزایای نمایندگی هاست لینوکس وابسته به مهارت‌ها، زمینه‌های علایق و منابع مالی شماست.

اختیار برنامه‌ریزی و تعریف پلن‌ها : با دریافت این نمایندگی هاست، شما کنترل کامل بر پلن‌ها، قیمت‌ها و منابع مورد استفاده را خواهید داشت. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا با توجه به بازار و نیازهای مشتریان، پلن‌های مناسب را طراحی و ارائه دهید.

کسب درآمد با تخصص محدود: در زمینه هاستینگ لینوکس، با توانایی تدوین یک برنامه کاری مناسب و با کمترین تخصص، می‌توانید به کسب درآمد بپردازید. این فرصت برای افرادی که به تازگی وارد این صنعت شده‌اند یا تخصص محدودی دارند، بسیار ارزشمند است.

ارتقاء و توسعه کسب‌وکار: با تدوین یک برنامه کاری محکم و بهره‌گیری از استراتژی‌های مناسب، می‌توانید کسب‌وکار خود را ارتقاء داده و به تدریج درآمد خوبی کسب کنید. همچنین، می‌توانید منابع و خدمات خود را گسترش داده و به مشتریان جدیدی دسترسی دهید.

ساختن برند شخصی: ارائه خدمات هاستینگ با نمایندگی سرویس هاست لینوکس، به شما این امکان را می‌دهد تا یک برند شخصی و قابل اعتماد بسازید. ایجاد یک هویت منحصر به فرد و ارائه خدمات با کیفیت می‌تواند باعث جذب مشتریان جدید و افزایش اعتبار شما در بازار شود.

امکانات نمایندگی هاست لینوکس

امکانات این نوع نمایندگی هاست می‌توانند به مدیران و توسعه‌دهندگان وب کمک کنند تا وب‌سایت‌ها و سرویس‌های میزبانی شده خود را به بهترین شکل مدیریت کرده و به ارتقاء و ایجاد امنیت آنها بپردازند.

  • نصب اسکریپت باعث می‌شود که به صورت خودکار اسکریپت‌ها و سیستم‌های مدیریت محتوای (CMS) معروف مانند وردپرس، جوملا و… را در وب‌سایت‌های میزبانی شده نصب کنید.
  • مدیریت وب‌سایت‌ها به شما این امکان را می‌دهد که تمام وب‌سایت‌های خود را در یک پنل نمایندگی مدیریت کنید. همچنین ممکن است امکان تعریف DNS اختصاصی برای هر وب‌سایت را نیز داشته باشید.
  • در نمایندگی هاست لینوکس Backup گیری منظم قابلیت ایجاد بکاپ‌های دوره‌ای و زمان‌بندی شده را فراهم می‌کند تا اطلاعات وب‌سایت‌های شما در صورت نیاز قابل بازیابی باشند. همچنین ممکن است این بکاپ‌ها را به اکانت گوگل درایو یا سایر امکانات ذخیره‌سازی ابری ارسال کنید.
  • ارتقا سریع به شما اجازه می‌دهد تا با یک کلیک سرورهای خود را ارتقا داده و منابع سخت‌افزاری مورد نیاز را افزایش دهید.

از طریق نمایندگی هاست لینوکس چقدر می‌توانید درآمد کسب کنید؟

همانطور که اشاره شد، یکی از مزایای بزرگ نمایندگی سرویس هاست لینوکس این است که شما توانایی تعریف و مدیریت پلن‌های هاستینگ را دارید. این ویژگی به شما فرصت می‌دهد که با تنظیم پلن‌های خود به‌طوری که با نیازها و ترجیحات مخاطبان شما مطابق باشد، درآمد خود را افزایش دهید. به عنوان مثال، اگر پلن‌های هاستینگ را به نحوی طراحی کنید که برای تازه‌کاران و افرادی که به تازگی کسب‌وکار خود را آغاز کرده‌اند، جذاب باشد، می‌توانید مشتریان بیشتری جلب کنید.

علاوه بر این، ایجاد ارزش افزوده نیز یک روش موثر برای افزایش درآمد است. به عنوان مثال، اگر پلن‌های هاستینگ لینوکس خود را همراه با خدمات طراحی وب یا مارکتینگ پیشنهاد دهید، مشتریان ممکن است تمایل داشته باشند برای این خدمات هزینه بیشتری پرداخت کنند.

مزایای خرید نمایندگی هاست لینوکس از مرواهاست

خرید نمایندگی سرویس هاست لینوکس از مرواهاست، امکانات و مزایای منحصر به فردی را برای میزبانی و مدیریت وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها ارائه می‌دهد. در زیر تعدادی از مزایای این خدمات آورده شده‌اند:

  • سرورهای قدرتمند و امنیت بالا: مرواهاست از تجهیزات قدرتمند و فایروال‌ها و آنتی‌ویروس‌های قوی برای افزایش امنیت سرورهای خود استفاده می‌کند. همچنین، سرورهای آنها به طور منظم با سخت‌افزارهای جدید بروزرسانی می‌شوند.
  • مدیریت آسان و انعطاف‌پذیری: خدمات نمایندگی هاست لینوکس برای ایجاد و مدیریت حساب‌های مختلف وب‌سایت‌ها از مدیریت آسان برخوردارند. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی پلن‌ها و منابع مورد نیاز هر کاربر را تعیین کنید.
  • انتقال رایگان میزبانی: در صورتی که می‌خواهید میزبانی خود را به مرواهاست منتقل کنید، این کار توسط تیم فنی آنها به صورت رایگان انجام می‌شود.
  • تضمین بازگشت وجه: برای برخی از خدمات، مرواهاست تضمین بازگشت وجه را فراهم می‌کند.
  • پشتیبانی 24/7: مرواهاست ارائه دهنده پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته است تا کاربران در هر زمانی که نیاز دارند با تیم پشتیبانی تماس بگیرند و مشکلات خود را مطرح کنند.
نمایش بیشتر

سوالات متداول

اگر پاسخ سوال خودتون را پیدا نکردید نگران نباشید. میتونید با ما تماس بگیرید و سوالات خودتون را با ما در ارتباط بگذارید.
جداکننده نارنجی

شرکت مروا هاست با بیش از 20 سال تجربه موفق در خدمت شماست تا بهترین هاست را با سرعت و امنیت بالا و کمترین قیمت به شما ارائه دهد.تمامی سرورهای مرواهاست دارای فایروال و انتی ویروس های قوی بوده و همواره سرورهای مروا در حال بروزرسانی سرورها با سخت افزارهای جدید میباشند.

شما می‌توانید انواع کنترل پنل مانند Cpanel، direct Admin، plesk و … را از مروا هاست درخواست کنید.

خیر، می‌توانید با دانش پایه در زمینه وب‌هاستینگ و با استفاده از ابزارهای مدیریتی موجود، نمایندگی هاست را مدیریت کنید.

بله، می‌توانید با استفاده از سفارشی‌سازی و تبلیغات، نمایندگی هاست را به برند شخصی خود تبدیل کنید.

با بروزرسانی منظم سرورها، استفاده از فایروال‌ها و انتخاب رمزهای عبور قوی می‌توانید امنیت نمایندگی هاست را تقویت کنید.

نظرات مشتریان مروا هاست

با سرویس های میزبانی مروا هاست با خیال راحت به توسعه کسب و کارتان بپردازید
جداکننده نارنجی
ممنون از هاست پرسرعت سرور ایران و سرور مجازی ایرانی بخاطر سرعت بالا و با کیفیت سرور ایران ترافیک 1 به 1 که تا الان 6 ماهی میشه که استفاده میکنم
avatar

نیما محمدی

ممنون لز مرواهاست بخاطر سرور مجازی ویندوز ایران و سرور مجازی پر سرعتش که سرور مجازی هارد بالا در اختیار ما قرار میده
avatar

کیان

من نزدیک به 3 ماه هستش که هاست وردپرس خریدم و واقعا هاست وردپرس پر سرعت و هاست وردپرس اقتصادی رو اکه می‌خواید تجربه کنید پیشنهاد میکنم هاست پر سرعت وردپرس مرواهاست رو تهیه کنید
تصویر کاربر زن

سمین

خرید هاست مخصوص وردپرس و ووکامرس رو از مرواهاست انجام بدید، واقعا پشیمون نمیشید، من خرید هاست وردپرس پرسرعت و بدون مشکل رو الان چند وقته که از این سایت تهیه میکنم
avatar

ابراهیم

فروش هاست وردپرس و هاست اختصاصی وردپرس یه چیزیه که باید از جای مطمئن خریداری بشه، به نظرم خرید هاست برای وردپرس و هاست مخصوص ووکامرس مرواهاست یک گزینه بسیار مناسب هستش برای همگی
تصویر کاربر زن

نوشین

خرید هاست سی پنل و خرید هاست لینوکس سی پنل ایران رو از همین سایت تهیه کنید، پشیمون نمی‌شید، خرید هاست cpanel رو من از همین سایت انجام دادم و هاست پرسرعت ایران هستش واقعا
avatar

نیما

مروا هاست
ارائه دهنده سرویس های میزبانی وب
لوگو بانک کشاورزی
بـــــانک کشــــــاورزی

شماره حساب:

954399418

کپی

شماره کارت:

6037-7070-0036-5571

کپی

شماره شبا:

IR−810160000000000954399418

کپی

صاحب حساب:

شرکت مهندسین فراپویان رایانه

لوگو بانک پارسیان
بـــــانک پـــــــارسیان

شماره حساب:

81100000528009

کپی

شماره کارت:

6221-0612-2244-0747

کپی

شماره شبا:

IR−460540105481100000528009

کپی

صاحب حساب:

شرکت مهندسین فراپویان رایانه