سرور اختصاصی فرانسه ovh او وی اچ مناسب بایننس

خرید سرور اختصاصی ovh فرانسه

سرور های اختصاصی فرانسه، مستقر در دیتاسنتر OVH (یکی از مجهزترین و بزرگترین شرکت های مادر در این زمینه با ۲۷ دیتاسنتر در سراسر جهان) با قابلیت هایی همچون پهنای باند گیگابیتی نامحدود، سرعت دسترسی مناسب از داخل ایران و تجهیزات دفاع سایبری (cyber defense equipment) همچون Anti DDoS و Firewall سخت افزاری، قابلیت پاسخگویی به سطوح مختلف فعالیت‌های مبتنی بر اینترنت را در پلن‌های زیر ارائه می دهد.

Rise-APAC-1

(فرانسه)

3.1

میلیون تومان

ماهیانه

512 GB

NVMe

32GB

Intel Xeon-E 2136 - 6c/12t

نامحدود (یک به ده)

فرانسه

32 GB

512 GB

NVMe

32GB

Intel Xeon-E 2136 - 6c/12t

نامحدود (یک به ده)

فرانسه

32 GB

Rise-2

(فرانسه)

3.25

میلیون تومان

ماهیانه

512 GB

NVMe

32GB

Intel Xeon-D 2141I - 8c/16t

نامحدود (یک به ده)

فرانسه

32 GB

512 GB

NVMe

32GB

Intel Xeon-D 2141I - 8c/16t

نامحدود (یک به ده)

فرانسه

32 GB

Advance-1

(فرانسه)

4.16

میلیون تومان

ماهیانه

512 GB

NVMe

32GB

Intel Xeon-E 2386G - 6c/12t

نامحدود (یک به ده)

فرانسه

32 GB

512 GB

NVMe

32GB

Intel Xeon-E 2386G - 6c/12t

نامحدود (یک به ده)

فرانسه

32 GB

Advance-2

(فرانسه)

5.33

میلیون تومان

ماهیانه

512 GB

NVMe

32GB

Intel Xeon-E 2388G-8c/16t

نامحدود (یک به ده)

فرانسه

32 GB

512 GB

NVMe

32GB

Intel Xeon-E 2388G-8c/16t

نامحدود (یک به ده)

فرانسه

32 GB

در حال بارگزاری موارد بیشتر

سرویس های قابل ارائه

امنیت کامل اطلاعات

تجربه ای متفاوت در استفاده از سرویس های میزبانی وب

برخی از ویژگی های سرویس های مروا هاست
جداکننده نارنجی
پشتیبانی 24/7

تیم پشتیبان متخصص و مجرب مروا هاست، همواره در تمامی ایام سال به صورت 24 ساعته آماده پشتیبانی و پاسخگویی به شما می باشد.

راه اندازی سریع

متخصصین مجرب مروا هاست آماده این هستند که در هر ساعت از شبانه روز ، سرویس مورد نظر شما را راه اندازی یا سفارشی سازی نمایند.

مانیتورینگ سرویس

تیم پشتیبانی مروا هاست، 24 ساعته سرویس شما را رصد میکند تا در صورت بروز هرگونه اختلالی آن را سریعا به حالت طبیعی بازگرداند.

زیر ساخت های مناسب
مروا هاست برای ایجاد یک فضای مناسب جهت کارکرد بهینه سرورها زیر ساخت های اولیه ای با کیفیت را فراهم کرده است. (Power & Cooling)​

سرور اختصاصی فرانسه OVH چگونه سروری است؟

سرور اختصاصی فرانسه یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین سرورهایی است که در مجهزترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های مادر (OVH) با 27 دیتاسنتر در سراسر جهان ارائه می‌شود. اغلب سرورهای اختصاصی مستقر در دیتاسنتر OVH در کمتر از 120 روز تحویل داده می‌شوند. سرور اختصاصی فرانسه OVH پلن‌های متنوعی دارد که که برای انواع نیازها مانند: گیمینگ، هاستینگ و … بسیار مناسب است. شما با خرید سرور اختصاصی فرانسه نه تنها محلی امن را برای اطلاعات خود انتخاب کرده‌اید، بلکه از امکانات فوق‌العاده آن نیز بهره‌مند خواهید شد.

آیا با خرید سرور اختصاصی فرانسه امکان نصب سیستم عامل دلخواه وجود دارد؟

بله شما می‌توانید با خرید سرور اختصاصی فرانسه، سیستم عامل دلخواه خود را بر روی آن نصب کنید. اما بهترین گزینه برای این نوع سرور نصب مجازی‌ساز و سپس یک مجازی با منابع و ایزو دلخواه است. با این کار می‌توانید مدیریت کاملی بر روی سرورتان داشته باشید.

آیا سرور فرانسه برای بایننس مناسب است؟

بله شما می‌توانید از سرور فرانسه برای بایننس استفاده کنید. این شرکت سرور اختصاصی فرانسه را با امنیت بسیار بالا و تکنولوژی‌های روز دنیا در اختیار شما قرار می‌دهد. این سرور در ایران نیز از سرعت بسیار مناسبی برخوردار است. زیرا در دیتاسنتر قدرتمند OVH مستقر است. بنابراین با خرید سرور اختصاصی فرانسه از ما، می‌توانید با خیالی آسوده، امنیت و سرعت بالا به حساب خود دسترسی داشته باشید.

مزایای خرید سرور اختصاصی فرانسه OVH از مرواهاست چیست؟

این شرکت یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ و فروش هاست ایران محسوب می‌شود که از دیرباز تاکنون میزبانی و نگهداری از سایت‌ها و مراکز دولتی و خصوصی بسیاری را عهده‌دار بوده است. یکی از بزرگترین افتخارات ما، پاسخگویی سریع آن است. کادر پشتیبان وب سایت در 365 روز سال، 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند. بنابراین شما عزیزان می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر روز از هفته برای ارتباط با تیم پشتیبان ما و خرید بسته مورد نظرتان به وب سایت مراجعه کنید. ما همچنین تمامی نیازهای اولیه شما را جهت فعالیت مناسب سرورها (Power & Cooling) در اختیارتان قرار می‌دهیم و Health Monitoring را نیز تضمین می‌کنیم. بعد از خرید سرور اختصاصی فرانسه، این سرویس در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل نصب و راه‌اندازی است.

با خرید سرور فرانسه برای بایننس از این شرکت علاوه بر تضمین امنیت اطلاعاتتان، می‌توانید با سرعت بالا و بدون هیچ مشکلی به حساب خود دسترسی داشته باشید.

با خرید سرور اختصاصی فرانسه چه امکاناتی در اختیارمان قرار می‌گیرد؟

مرواهاست به منظور ذخیره‌سازی اطلاعات و فایل‌های مشتریان یک فضای پشتیبان را در اختیارتان قرار می‌دهد. این فضا به شما کمک می‌کند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی، بدون هیچ نگرانی اطلاعات را بازگردانی و مشکل به وجود آمده را رفع کنید. با خرید از این شرکت امکاناتی مانند: لینک اینترنت نامحدود، تجهیزات اختصاصی و قدرتمند، سرعت دسترسی بازدیدکنندگان داخلی و ارائه کنسول مدیریت سرور از راه دور به شما عزیزان ارائه می‌شود.

از نظر امنیت نیز با استفاده از تجهیزات و فناوری‌های قدرتمند و به‌روز برای کنترل و مقابله با حملات (Firewall) استفاده می‌کند. شما همچنین با خرید از این شرکت می‌توانید از حمایت تیم فنی شرکت در صورت بروز هر گونه مشکلی بهره‌مند شوید. از دیگر امکاناتی که با خرید سرور اختصاصی فرانسه در اختیارتان قرار می‌گیرد می‌توان به؛ ارائه گزارش ماهانه ترافیک و اعلام مشکلات احتمالی، سامانه‌های پیشرفته پایش وضعیت فیزیکی سرور، پیروی از استاندارد دیتاسنتر TIA-942 و محافظت در برابر حملات منع دسترسی (DDOS Protection) اشاره کرد.

فضای پشتیبانی مرواهاست به چه صورت است؟

اصولاً از هر لحظه‌ای که میزبانی شما از دسترس خارج شود، مشکلات بسیاری برای کسب و کارتان به وجود خواهد آمد. از طرفی یکی از مسائل مهم و حیاتی مطمئن شدن از امنیت بالای میزبانی سایت در برابر هکرها و دیگر مشکلات امنیتی است. اما با خرید هاست ویندوز ایران از ما، هیچ جای نگرانی نیست. زیرا این شرکت با بهره‌گیری از به‌روزترین تکنولوژی و عقد قرارداد با شرکت‌های معتبر، از اطلاعات و وب سایت شما در سطح امنیت بالا محافظت می‌کند. این شرکت از تمامی اطلاعات شما نظیر: ایمیل‌ها، تنظیمات، وب سایت و … یک نسخه پشتیبان تهیه می‌کند که در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانید به راحتی نسبت به بازگردانی اطلاعاتتان اقدام کنید. از این رو در صورت بروز هر گونه مشکلی، این شرکت حداکثر تا 72 ساعت یک فضای پشتیبانی با حجم مشابه در اختیارتان قرار می‌دهد. در صورت نیاز به فضای پشتیبان با حجم بالاتر نیز باید با بخش فروش تماس بگیرید.

این شرکت با بیش از 20 سال سابقه در زمینه خدمات هاستینگ و ثبت دامنه، سرورهایی با تجهیزات قدرتمند و قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. زیرا مهم‌ترین مسئله برای ما، رضایت شما عزیزان در استفاده از سرویس‌های ارائه شده است. ما برای افزایش سطح امنیت اطلاعات شما با معتبرترین شرکت‌ها قرارداد داریم. بنابراین با خرید از ما نگران امنیت اطلاعات وب سایت خود نباشید. حتی در صورت بروز مشکل تیم پشتیبانی فنی و متخصص ما همراه شماست. این شرکت در وب سایت خود بر اساس سطوح مختلف فعالیت و کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت، پلن‌هایی با تعرفه‌های متفاوت و قیمت مناسب ارائه می‌دهد که می‌توانید با توجه به نیاز و شرایط کاری خود مناسب‌ترین طرح را انتخاب و سفارش دهید.
برای خرید سرور مجازی فرانسه با سرعت بالا و قیمت مناسب می‌توانید به سایت مرواهاست مراجعه کرده و اطلاعات تری بدست آوردید.

نمایش بیشتر

درخواست مشاوره در خرید سرویس

اگر در رابطه با سرویس مورد نظر سوالی دارید، بروی دکمه کلیک کنید تا شما را راهنمایی کنیم.

سوالات متداول

اگر پاسخ سوال خودتون را پیدا نکردید نگران نباشید. میتونید با ما تماس بگیرید و سوالات خودتون را با ما در ارتباط بگذارید.
جداکننده نارنجی
بله، سرور اختصاصی فرانسه مروا هاست از دیتاسنتر ovh به صورت اختصاصی انجام می‌شود.
بله، شما در هر زمانی می‌توانید سرویس های سرور اختصاصی فرانسه خود را ارتقا دهید. همچنین اگر از آخرین پلن استفاده می‌کنید، می‌توانید از طریق تیکت پشتیبانی درخواست سرویس های قوی تر کنید.
راه اندازی این سرویس معمولا بین 10 تا 15 روز زمان می‌برد.

نظرات مشتریان مروا هاست

با سرویس های میزبانی مروا هاست با خیال راحت به توسعه کسب و کارتان بپردازید
جداکننده نارنجی
یکی از مواردی که در خرید سرور اختصاصی فرانسه برای من مهم هست پشتیبانی قوی می‌باشد و تیم حرفه ای مروا هاست این مورد رو برای من فراهم کرده است.
avatar

فرشید مقدسی

سرور اختصاصی فرانسه مروا هاست می‌تواند بهترین انتخاب گیمر های حرفه ای باشد. سرعت و پایداری بالا در کنار پینگ بسیار پایین این سرور عالی هست.
avatar

سعید شعبانی

تا کنون بهترین سرویسی که برای انجام بایننس دیده ام سرویس سرور اختصاصی مروا هاست بوده. سرعت و کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب این شرکت را از هر نظر متمایز کرده است.
تصویر کاربر زن

سمانه شاهبازی

مروا هاست
ارائه دهنده سرویس های میزبانی وب
لوگو بانک کشاورزی
بـــــانک کشــــــاورزی

شماره حساب:

954399418

کپی

شماره کارت:

6037-7070-0036-5571

کپی

شماره شبا:

IR−810160000000000954399418

کپی

صاحب حساب:

شرکت مهندسین فراپویان رایانه

لوگو بانک پارسیان
بـــــانک پـــــــارسیان

شماره حساب:

81100000528009

کپی

شماره کارت:

6221-0612-2244-0747

کپی

شماره شبا:

IR−460540105481100000528009

کپی

صاحب حساب:

شرکت مهندسین فراپویان رایانه